Betaling, frakt og retur

BETALING

Vi godtar følgende betalingsmuligheter:

  • Bankkort
  • Kredittkort
  • PayPal
  • Betaling ved møte: kort, Vipps, kontanter
  • Direkte bankoverføring til vår konto 9802 32 27800 (Sbanken). Får du ikke til å fullføre et kjøp? Ta gjerne kontakt, så finner vi en løsning.

LEVERING

Varer du har bestilt fra Innpust sendes fra Bergen innen neste virkedag.

Bestillingene sendes kun med Posten Norge. Det tar vanligvis mellom 2-5 virkedager før en pakke dukker opp. Pakker med sporing kommer erfaringsmessig frem raskere.

Bestillingene sendes i diskret forpakning.

Vi elsker gjenbruk. Hvis vi mottar emballasje og beskyttelse som kan brukes på nytt, gjør vi det. Men om vi kjøper nytt, velger vi alltid papp eller kokos over bobleplast.

FRAKT

  • Kjøp over 2000: gratis frakt med sporing

  • Til postkasse uten sporing: 55-100, avhengig av størrelse og vekt. Gjelder kun pakker med nettovekt under 2kg, og dersom postkassen er stor nok.

  • Pakke med sporing: 85-150, avhengig av vekt og størrelse.

POSTOPPKRAV

Det er mulig å ordne betaling (kontant eller kort) ved utlevering til postkontor. Frakt pluss postoppkrav kommer på 225 kroner. Ta kontakt, for å avtale nærmere.

RETUR

Når du kjøper varer fra en norsk nettbutikk, har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrerett fra når du har mottatt varen.

For å få full refusjon må varen returneres ubrukt, uskadet og i ubrutt emballasje. Ved retur av åpnede og eventuelt brukte produkter, vil tilbakebetalingen speile tilstanden som produktet ble returnert i. 

Følgende produkter regnes som forbruksvarer, og kan ikke returneres av hygieniske årsaker:

  • Damputstyr: vaporizere med brutt forsegling, rensekits, rister, coils og bomullsfiber.

  • Yogautstyr: yogatøy, yogablokker eller yogamatter der opprinnelig emballasje er blitt brutt

BRUK AV ANGRERETT

Inkluder en kopi av fakturaen du mottok på e-post, der du skriver “benytter angrerett”. Send pakken til

Innpust
Trangesmauet 1A
5011 Bergen

Obs! Du har ansvar for varen helt frem til vi mottar den i retur. Vi anbefaler deg derfor å sende oss sendingens kollinummer, slik at vi kan holde oversikt over hvor pakken befinner seg.

KLAGERETT

Hvis du mener det er mangler ved produktet du har kjøpt, har du rett til å klage. Ta kontakt med oss før du sender noe tilbake i retur, der du forklarer problemet.

Innpust godtar ikke deponering.